Regulamin naszej hurtowni
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.VASARI.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.vasari.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.vasari.pl umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.vasari.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT/UŻYTKOWNIK – przedsiębiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Klienta w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy działający pod adresem www.vasari.pl
- SPRZEDAWCA, – VSR s.c z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 przy ul. Olchowa 9. Posługujący się nr NIP : 7712918376 REGON: 521378666
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- USŁUGA – Umożliwienie Użytkownikowi przez sprzedawcę założenie konta w Sklepie (Hurtowni) i korzystania z niego w celu składania zamówień
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.vasari.pl prowadzi sprzedaż hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i nie zawiera podatku VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać:
- poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.vasari.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
- telefonicznie pod numerem: +48 797483500
- W celu złożenia Zamówienia, Klient ma obowiązek rejestracji Konta w Sklepie.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 7.15 do 13.00 od poniedziałku do soboty. Zamówienia złożone po godz. 13.00, w niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera wszystkie istotne elementy Zamówienia.
- Po weryfikacji Zamówienia, Sprzedawca weryfikuje stan magazynowy i informuje Klienta o ewentualnych brakach na stanie. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza przejęcie Zamówienia do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie dołączany do Produktu lub wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
- Minimalna ilość sztuk produktów zamówieniu musi wynosić 5 sztuk
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność przy odbiorze u dostawcy tj. za tzw. pobraniem.
- gotówką przy odbiorze własnym w Centrum handlowym “Ptak”
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 18 1050 1168 1000 0091 3328 5859 (ING BANK ŚLĄSKI) „VSR” SPÓŁKA CYWILNA , ul. Olchowa 9, 97-300 Piotrków Trybunalski NIP: 7712918376. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie wskazanym w fakturze, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- W przypadku wyboru płatności opisanej w pkt 1.1 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
- Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są udostępnione w zakładce “koszty wysyłki i sposoby realizacji”
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- czas kompletowania Produktów wynosi do 2 dni roboczych od momentu:
- zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
- przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
- dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST/DPD/GLS
- Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.
- Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient będący Przedsiębiorcą jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
1. Sprzedawca odpowiada za wady Towaru wyłącznie w przypadku ich wykrycia przez Klienta przed upływem 10 dni od dnia jego wydania.
2. W przypadku stwierdzenia wad, Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedającego o wykrytych wadach na piśmie w terminie 7 dni od ich wykrycia.
3. W przypadku nie dochowania powyższych terminów, Kupujący traci uprawnienia z rękojmi.
4. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@vasari.pl lub pisemnie na adres: Olchowa 9, 97-300 Piotrków Trybunalski. Reklamacja musi zawierać nazwę firmy, adres pocztowy oraz adres mailowy. a także datę zauważenia wady. Wraz z reklamacją Klient jest zobowiązany zwrócić wadliwy towar. Prosimy o dołączenie kopii faktury VAT
5. Sprzedający informuje Klienta w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji o jej uwzględnieniu lub odmowie na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
6. Kolory produktów wyświetlane na ekranach monitorów mogą różnić się od rzeczywistych w zależności od indywidualnych ustawień monitora. Różnice te nie stanowią podstawy reklamacji jeżeli odpowiadają podanemu wcześniej opisowi lub mają cechy określonego wzoru.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) podanie w trakcie procesu składania Zamówienia błędnych danych przez Klienta
b) kierowanie przesyłanych przez Sprzedawcę maili do folderu “spam” oraz blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres mailowy podany przez Klienta
c) inne okoliczności związanie z działalnością osób trzecich
§ 8 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
a) Sprzedawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Użytkowników jedynie w celu i na zasadach określonych w ustanie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (dz. U. Nr 104, poz. 1244 ze zm. )
b) Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Użytkowników podanie w zamówieniu oraz formularzy rejestracyjnym.
c) Sprzedawca jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
d) Użytkownicy mają prawo do wglądu i modyfikacji swoich danych osobowych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Do zamówień złożonych przez Użytkowników mają zastosowanie postanowienia Regulaminu w wersji obowiązującej w dniu zawarcia umowy.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie sklepu internetowego.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksy cywilnego oraz innych obowiązujących ustaw.
4. Regulamin wchodzi w życie dnia 23.01.24
UWAGA :
Zastrzegamy możliwość anulowania zamówienia jeśli Klient nie posiada kodu PKD związanego ze sprzedażą odzieży i zamówienie wygląda na detaliczne.